Головна » 2009 » Грудень » 30 » Школа сьогодня
15:53
Школа сьогодня

                       

Сьогодні наша школа   — це творчий колектив однодумців: 69 учителів, 883 учні, батьки і суспільство. Діяльність колективу -це не просто уроки, сценарії, газети, книжки - це наші душі, наш час, наш труд, наші долі, наш світ.

Ми пишаємося історією нашої школи, її традиціями та досягненнями і віримо, що вона стоїть на порозі великих


Загальна мета діяльності Мелітопольської ЗОШ № 4 сформувати у кожного учня оптимальний, притаманний його рівень компетентності, що передбачає здатність, самостійно творчо приймати обґрунтовані рішення відносно теперішнього майбутнього на основі набутих в школі знань, умінь і навичок цінностей і досвіду і нести за них відповідальність.

Місія школи; створення організаційних, науково методичних, інформаційних, ресурсних умов, які сприятимуть усебічному розвитку особистості, задоволення інтелектуальних, творчих, емоційних та соціальних потреб; забезпеченню практичної підготовки обдарованої молоді, виховання дитини як національно свідомого громадянина країни, який прагне самореалізації в суспільстві

Основними завданнями школи є:

 • різнобічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків і здібностей, формування ціннісних орієнтацій, задоволення інтересів і потреб;

• збереження і зміцнення морального, фізичного і психічно здоров'я вихованців;  виховання  школяра як громадяни України, національно свідомої, вільної, демократичної, життєвої соціально компетентної особистості, здатно  здійснювати  самостійний  вибір і  приймати відповідальні рішення різноманітних життєвих ситуаціях;

• формування у школярів бажання і уміння вчитися, виховання потреби і здатності до навчання упродовж усього життя, вироблення умінь практичного і творчого застосування здобутих знань;

• становлення в учнів цілісного наукового світогладу,  загальнонаукової,  загальнокультурної, технологічної, комунікативної і соціальної компетентностей на основі засвоєння системи знань про природу, людину, суспільство,  культуру, виробництво, оволодіння засобами пізнавальної практичної діяльності;

•виховання в учнів любові до праці, забезпечення умов для життєвого і професійного самовизначення, формував готовності до свідомого вибору і оволодіння майбутньою професією

•виховання школяра як людини моральної, відповідальні, людини культури з розвиненим естетичним і етичнним ставленням до навколишнього світу і самої себе.


 

Категорія: Школа сьогодні | Переглядів: 1690 | Додав: school | Рейтинг: 5.0/2