Головна » 2019 » Квітень » 5 » Четвертого квітня в актовій залі першокласники наші птахів зустрічали!
07:09
Четвертого квітня в актовій залі першокласники наші птахів зустрічали!

Четвертого квітня в актовій залі першокласники наші птахів зустрічали!

Перше квітня-це не тільки День гумору, це ще й Міжнародний День зустрічі птахів. Традиційно, у нашому закладі зустрічають птахів, а з ними й весну наймолодші учні – першокласники. Свято «Пташки нам на крилах весну принесли» відбулося 04 квітня в актовій залі в рамках виховної години. Головні його герої та організатори – учні 1 Д класу під керівництвом Ковач Олександри Володимирівни. Підтримати виступаючих та зустріти птахів разом із дітьми прийшли і наші батьки. На початку свята Сонячні промінчики розбудили не тільки квіточок, але й саму Весну. А яка ж то весна, коли не чути голосного щебетання пернатих? Здавна вважали, що тепло приносять на крилах саме перелітні птахи. А на свято до дітей завітали поштар та «живі телеграми» - шпак, ластівка та жайворонок. Діти показали неабиякі знання пернатих. На загадки про птахів знали відгадки практично з перших слів ведучої, передивившись цікаві факти про деяких представників орнітофауни, безпомилково відповідали на запитання «Правда, чи ні». Навіть птахам Червоної книги було приділено увагу.  Свої таланти першокласники проявили під час конкурсу «Відтвори голоси птахів». Спочатку вони слухали, як співає птаха,повторювали всі разом, а потім виконували соло. Виходило просто чудово! Класні керівники перших класів теж долучилися до гри. Так, дійсно,  наші свята нікого не залишають байдужими. Батьки протягом свята посміхалися, підтримували виступи та правильні відповіді дітей дружними оплесками, підтанцьовували на місцях і уважно спостерігали за ходом свята. А першокласники продовжували їх підкорювати співаючі та граючі. Всі отримали гарний весняний настрій, купу позитиву, а діти пообіцяли берегти птахів та приймати участь у всіх акціях та конкурсах, пов’язаних з покращенням Довкілля!

    

 

Переглядів: 88 | Додав: school | Рейтинг: 5.0/2