Головна » 2019 » Березень » 15 » «ПіснеЗнайці» завдяки ми вчимося залюбки!
15:54
«ПіснеЗнайці» завдяки ми вчимося залюбки!

«ПіснеЗнайці» завдяки ми вчимося залюбки!

14 березня в рамках тематичного тижня ШМО початкових класів Мелітопольській загальноосвітній школі №4 радо зустрічали батьків на щорічному шкільному освітньому форумі. Тема цогорічного форуму – «Універсальна модель психофізіологічної інтеграції, комфортності та гармонізації дітей у процесі навчання з «ПіснеЗнайкою»».

Нагадаємо, що вчителі початкових класів вже сьомий рік поспіль застосовують на уроках технології музико-терапевтичної педагогіки «ПіснеЗнайка», яку заснувала президент Міжнародного інноваційного центру гармонійного розвитку людини Наталія Яновська.

На форумі перед батьківською аудиторією виступили досвідчений знавець МТП «ПіснеЗнайка», вчитель 1 Б класу Писаренко Оксана Миколаївна, шкільний практичний психолог Зачепило Дар′я Василівна і керівник АКЦЕНТ-групи «Гармонізуюча освіта» Воропай Юлія Олександрівна.

Писаренко О.М. зробила для присутніх цікавий екскурс в історію дружби і співпраці з автором «ПіснеЗнайки» Н. Яновською та впровадження цієї безстресової педагогіки в нашій школі. Зачепило Д.В. відповіла на турбуючи батьків запитання, звідки в учнів перших класів через певний проміжок часу з′являється незрозуміла втома (начебто й уроків небагато, і домашніх завдань поки немає), чому живі і веселі первачки стають менш емоційними, чому інколи запитують у батьків: «А можна я завтра не піду до школи?».

Воропай Ю.О. познайомила з особливостями МТП «ПіснеЗнайка» не тільки  в теорії, а й на практиці. Перед форумом мами й тата отримали наліпки з зображенням чотирьох стихій, які використовуються в програмі «Всесвіт». А в практичній частині форуму вони розділилися на чотири команди за цими стихіями й отримали завдання, схожі на ті, що виконують їх діти на уроках.

Команда «Зірочки» розв′язувала оригінальні математичні приклади; «Хмаринки» вигадували найбільшу кількість слів зі слова «Повітроплаванння»; «Сонечки» добирали слова до рядків чистомовки, а команда «Краплинки» знаходила відповідь на асоціативну головоломку кросенс. Всі завдання були виконані на «відмінно», але, треба зазначити, що часом у батьків виникали деякі труднощі через стандартні підходи до виконання завдань. Їхні ж діти знаходять оригінальні, нестандартні і творчі відповіді в таких завданнях.

Після практичної частини форуму батьки учнів 1-4 класів були запрошені в класні кімнати, де побачили відкриті уроки, на яких застосовувалася «ПіснеЗнайка». 

Переглядів: 87 | Додав: school | Рейтинг: 4.5/4